Најновије актуелности

26. 4. 2024.

Одржана обука о етици и интегритету за запосленe у ДРИ

У складу са Посебним програмом стручног усавршавања запослених у Државној ревизорској институцији (ДРИ) за 2024. годину, новозапослени и запослени, који нису похађали обуку у претходне три године, учествовали су на обуци Етика и лични интегритет, одржаној 26. априла у просторијама ДРИ.

24. 4. 2024.

Представници ДРИ учествовали на састанку ЕУРОСАИ Радне групе за ревизију средстава додељених за непогоде и катастрофе

Представници Државне ревизорске институције – овлашћени државни ревизори,  Драгојле Полић и Горан Чабаркапа и виши саветник за пројекте и европске интеграције, Томислав Јовановић, учествовали су на Десетом састанку ЕУРОСАИ Радне групе за ревизију средстава додељених за непогоде и катастрофе, одржаном 22. и 23. априла у Варшави.

19. 4. 2024.

ДРИ започела ревизију код још 103 корисника јавних средстава

Државна ревизорска институција (ДРИ),  у складу са Програмом ревизије за 2024. годину, започела је током априла поступак ревизије финансијских извештаја, правилности пословања и комбинованих ревизија финансијских извештаја и правилности пословања код још 103 корисника јавних средстава.

19. 4. 2024.

Председник ДРИ учествовао на 26. УН/ИНТОСАИ Симпозијуму у Бечу

Председник Државне ревизорске институције и генерални државни ревизор, др Душко Пејовић, учествовао је на 26. УН/ИНТОСАИ Симпозијуму који је на тему „Спровођење Циља одрживог развоја 13 о климатским мерама: улога, допринос и искуство врховних ревизорских институција (ВРИ)“, у организацији Генералног секретаријата ИНТОСАИ и Уједињених нација, одржан 16–18. априла у Бечу.

15. 4. 2024.

Представник ДРИ учесник међународног састанка ревизора

Врховни државни ревизор у Сектору број 3, Жељко Мотић, учествовао је 11. и 12. априла 2024. године на међународном састанку ревизора у Берну, заједно са представницима врховних ревизорских институција и представницима интерне ревизије у јавном сектору из земаља региона и Европе. 

Image not exists

Саопштење

Објављено: 9. 9. 2011.

Државна ревизорска институција је на основу извршене ревизије завршног рачуна буџета Републике Србије за 2009. годину у 7 министарстава и више управа у саставу министарстава, идентификовала материјално значајне радње које указују на постојање елемената више прекршаја из Закона о буџетском систему, Закона о буџету Републике Србије, Закона о раду и Закона о јавним набавкама. На основу законских овлашћења, Државна ревизорска институција је надлежном прекршајном суду у Београду 9. фебруара 2011. године, поднела захтеве за покретање прекршајних поступака против 14 одговорних лица.


Захтеви за покретање прекршајног поступка поднети су против:

  1. Милутина Мркоњића, министра за инфраструктуру, због постојања основане сумње да је учинио прекршај из Закона о буџетском систему, зато што није спровео поступак јавне набавке услуга у складу са Законом о јавним набавкама и зато што је извршио исплате по уговорима о делу на основу којих су уговорени послови из делокруга министарства;
  2. Расима Љајића, министра рада и социјалне политике, због постојања основане сумње да је учинио прекршаје из Закона о буџетском систему, зато што није спровео поступак јавне набавке услуга у складу са Законом о јавним набавкама;
  3. Зорана Мартиновића, државног секретара у Министарству рада и социјалне политике, због постојања основане сумње да је учинио прекршаје из Закона о буџетском систему, зато што није спровео поступак јавне набавке услуга у складу са Законом о јавним набавкама;
  4. Татјане Матић, секретара у Министарству рада и социјалне политике, због постојања основане сумње да је учинила прекршаје из Закона о буџетском систему, зато што је извршила исплате по уговорима о делу који су закључени супротно одредбама Закона о раду, односно због тога што су уговорени послови из делокруга министарства, као и због тога што је извршила исплате по уговорима о привременим и повременим пословима, који су закључени супротно одредбама Закона о раду, односно у дужем трајању од прописаног;
  5. Жарка Обрадовића, министра просвете, због постојања основане сумње да је учинио прекршај из Закона о буџетском систему зато што је извршио исплате по уговорима о делу који су закључени супротно одредбама Закона о раду, односно због тога што су уговорени послови из делокруга министарства;
  6. Др. Саше Драгина, министра пољопривреде, шумарства и водопривреде, због основане сумње да је учинио прекршај из Закона о буџетском систему зато што је извршио исплату по уговорима о делу који су закључени супротно одредбама Закона о раду, односно због тога што су уговорени послови из делокруга министарства;
  7. Милана Стегића, помоћника министра пољопривреде, шумарства и водопривреде због основане сумње да је учинио прекршај из Закона о буџетском систему, због тога што није спровео поступак јавне набавке услуга у складу са Законом о јавним набавкама;
  8. Момчила Митреског, помоћника министра пољопривреде, шумарства и водопривреде због основане сумње да је учинио прекршај из Закона о буџетском систему зато што је извршио исплате по уговорима о делу који су закључени супротно одредбама Закона о раду, односно због тога што су уговорени послови из делокруга министарства;
  9. Проф. Др. Јана Боћанског, директора Управе за заштиту биља, као органа управе у саставу Министарства пољопривреде, шумарства и водопривреде због основане сумње да је учинио прекршаје из Закона о буџетском систему зато што је извршио исплату по уговорима о делу који су закључени супротно одредбама Закона о рада, односно због тога што су уговорени послови из делокруга министарства, као и због тога што није спровео поступак јавне набавке услуга у складу са Законом о јавним набавкама;
  10. Др. Зорана Мићовића, директора Управе за ветерину, као органа управе у саставу Министарства пољопривреде, шумарства и водопривреде због основане сумње да је учинио прекршај из Закона о буџетском систему зато што је извршио исплату по уговорима о делу који су закључени супротно одредбама Закона о рада, односно због тога што су уговорени послови из делокруга министарства;
  11. Проф. Др. Милоша Недељковића, државног секретарау Министарству за науку и технолошки развој, због основане сумње да је учинио прекршаје из Закона о буџетском систему, зато што није спровео поступак јавне набавке услугау складу са Законом о јавним набавкама;
  12. Биљане Спасић, секретарау Министарству за науку и технолошки развој, због основане сумње да је учинила прекршаје из Закона о буџетском систему, зато што је извршила исплате по уговорима о делу који су закључени супротно одредбама Закона о раду, односно због тога што су уговорени послови из делокруга министарства;
  13. Ивана Маричића, бившег директора Управе за трезор у Министарству финансија, због постојања основане сумње да је учинио прекршаје из Закона о буџетском систему, зато што није спровео поступак јавне набавке услуга у складу са Законом о јавним набавкама и зато што је извршио исплате по уговорима о делу који су закључени супротно одредбама Закона о раду, односно на основу којих су уговорени послови из делокруга Управе;
  14. Светлане Љубичић, директора Управе за трезор у Министарству финансија, због постојања основане сумње да је учинила прекршаје из Закона о буџетском систему, зато што није спровела поступак јавне набавке услуга у складу са Законом о јавним набавкама и зато што је извршила исплате по уговору о делу који су закључени супротно одредбама Закона о раду, односно на основу којих су уговорени послови из делокруга Управе.


Генерални државни ревизор

Радослав Сретеновић