Најновије актуелности

16. 4. 2025.

ДРИ започела ревизију код 101 субјекта ревизије

Државна ревизорска институција (ДРИ) започела је током априла поступак ревизије финансијских извештаја, правилности пословања и комбинованих ревизија финансијских извештаја и правилности пословања код 101 субјекта ревизије.

15. 4. 2025.

Чланица Савета ДРИ представила најчешће неправилности у ревизији финансијских извештаја

„Најчешће неправилности у ревизији финансијских извештаја односе се на погрешно евидентирање у помоћним књигама и исказивање у финансијским извештајима, исказивање неодговарајуће економске класификације, исказивање износа или извора финансирања у неодговарајућој колони финансијских извештаја“, рекла је Љиљана Димитријевић, чланица Савета Државне ревизорске институције (ДРИ) на семинару који је Институт интерних ревизора Србије организовао 14. и 15. априла на Фрушкој гори.

11. 4. 2025.

Започето спровођење комбинованих ревизија правилности и сврсисходности пословања

У складу са Програмом ревизије Државне ревизорске институције (ДРИ) за 2025. годину, ДРИ је започела спровођењe комбиноване ревизије правилности и сврсисходности пословања.

11. 4. 2025.

Представница ДРИ предавач на семинару о значају функционисања система финансијског управљања и контроле

Горанка Јовановић, овлашћена државна ревизорка представила је важност, значај и улогу интерне ревизије на семинару Удружења овлашћених интерних ревизора у јавном сектору одржаном 10. и 11. априла у циљу промоције и развоја професије интерне ревизије код корисника јавних средстава у Републици Србији и имплементације интерне финансијске контроле, односно система финансијског управљања и контроле.

9. 4. 2025.

Започето спровођење ревизија сврсисходности пословања из Програма ревизије ДРИ за 2025. годину

Државна ревизорска институција (ДРИ) започела је спровођење ревизија сврсисходности пословања у складу са Програмом ревизије за 2025. годину.



Студијска посета ГИЗ-у на тему управљања људским ресурсима

Објављено: 29. 6. 2017.

Делегација Државне ревизорске институције боравила је у Франкфурту, Немачка, у студијској посети посвећеној примерима добре праксе у управљању људским ресурсима у Немачкој, у периоду од 26. до 28. јуна 2017. године.

Запослени у Државној ревизорској институцији имали су прилике да од стручњака Немачке организације за техничку сарадњу (ГИЗ) као и стручњака компаније VR-Leasing Aktiengesellschaft, непосредно чују о искуствима и пракси у области управљања људским ресурсима.

Шеф Центра за мерење компетенције запослених у ГИЗ-у, Пол Сомер, одржао је презентацију у којој је описао начин на који се мери учинак запослених, напредовање запослених, описао платне разреде који се примењују у ГИЗ-у, као и посебну процедуру са којом се сусрећу лица која конкуришу на места високог руководства.

Др Дејвид Тан, директор Сектора за јавне финансије и администрацију, упознао је делегацију ДРИ са општим подацима ГИЗ-а, делокругу рада, броју испостава које ГИЗ има широм света и начином на који се обавља комуникација и прати учинак запослених у свим њеним канцеларијама. Гђа Нора Кекпренела је искуства о сарадњи ГИЗ-а са другим врховним ревизорским институцијама из региона.

Током студијске посете, делегација Државне ревизорске институције имала је прилику да размени искуства из области управљања људским ресурсима и са представницима приватног сектора, HR стручњацима компаније VR-Leasing Aktiengesellschaft која се бави пословима лизинга. Стручњаци ове компаније представили су начин рада, оцењивања запослених, мерења учинка и радне културе у својој организацији.

Студијска посета организована је уз подршку ГИЗ пројекта „Реформа јавних финансија“.