Најновије актуелности

27. 5. 2025.

Србија добар пример у спровођењу родно одговорног буџетирања

„Србија представља пример добре европске праксе у спровођењу родно одговорног буџетирања као једног од кључних аспеката политике родне равнопрaвности које Европска унија подстиче и подржава“, рекла је данас Марија Обреновић, в. ф. председника Савета и генералног државног ревизора Државне ревизорске институције (ДРИ).

22. 5. 2025.

Представници ДРИ учесници састанка ЕУРОСАИ Радне групе за ревизију средстава додељених за непогоде и катастрофе

Делегација Државне ревизорске институције (ДРИ) на челу са в. ф. председника Савета и генералног државног ревизора, Маријом Обреновић, учествовала је од 19. до 21. маја на 11. годишњем састанку ЕУРОСАИ Радне групе за ревизију средстава додељених за непогоде и катастрофе одржаном у Риму.

21. 5. 2025.

Одржана обука о родно одговорном буџетирању

Део запослених у Државној ревизорској институцији (ДРИ) учествовао је данас на обуци под називом „Јачање капацитета ДРИ у надзору над применом родно одговорног буџетирања (РОБ-а) у процесу планирања и извештавања о буџету“.

15. 5. 2025.

ДРИ започела ревизије код седам здравствених установа

Државна ревизорска институција је започела ревизије финансијских извештаја и правилности пословања код седам здравствених установа.

 

9. 5. 2025.

Представник ДРИ учесник пролећног семинара ЕУРОСАИ Радне групе за ревизију животне средине

Овлашћени државни ревизор, Никола Стефановић, учествовао је на пролећном семинару ЕУРОСАИ Радне групе за ревизију животне средине одржаном 7. и 8. маја у Варшави и онлајн.

Започето спровођење комбинованих ревизија правилности и сврсисходности пословања

Започето спровођење комбинованих ревизија правилности и сврсисходности пословања

Објављено: 11. 4. 2025.

У складу са Програмом ревизије Државне ревизорске институције (ДРИ) за 2025. годину, ДРИ је започела спровођењe комбиноване ревизије правилности и сврсисходности пословања.

Ревизија правилности и сврсисходности пословања на тему „Правилност и ефективност рада Црвеног крста Србије у вршењу јавних овлашћења“, започета је код следећих субјеката:

  1. Црвени крст Србије – Црвени крст Чачак;
  2. Црвени крст Србије – Црвени крст Прокупље;
  3. Црвени крст Србије – Црвени крст Нови Сад;
  4. Црвени крст Србије – Црвени крст Суботица;
  5. Црвени крст Србије – Црвени крст Крагујевац;
  6. Црвени крст Србије – Црвени крст Пожаревац;
  7. Црвени крст Србије – Црвени крст Ниш;
  8. Црвени крст Србије – Црвени крст Београд.

Ревизија правилности и сврсисходности пословања на тему „Правилност и ефикасност управљања капацитетима домова здравља у недовољно развијеним општинама“ започета је код следећих субјеката:

  1. Дом здравља „Ириг“;
  2. Дом здравља Брус;
  3. Дом здравља Жагубица;
  4. Дом здравља „Алибунар“;
  5. Дом здравља Српска Црња;
  6. Дом здравља Бач;
  7. Дом здравља „Др Јован Ристић“ Бабушница;
  8. Дом здравља Блаце;
  9. Дом здравља Медвеђа;
  10. Дом здравља „Мали Зворник“;
  11. Дом здравља Лучани (са стационаром), Гуча,
  12. Дом здравља Љиг.

Ревизија правилности и сврсисходности пословања „Правилност и ефикасност рада домова за смештај деце и младих“ започета је код следећих субјеката:

  1. Дом за децу ометену у развоју „Колевка“ Суботица;
  2. Дом за децу и омладину „Мирослав Антић – Мика“ Сомбор;
  3. Дом за децу и омладину „Споменак“ Панчево;
  4. Дом за децу и омладину „Вера Благојевић“ Бања Ковиљача;
  5. Дом за децу и омладину „Вера Радивојевић“ Бела Црква;
  6. Установа за децу и младе „Сремчица“;
  7. Дом за децу и омладину „Јефимија“ Крушевац;
  8. Установа за децу и младе „Христина Маркишић“ Алексинац при Центру за социјални рад општине Алексинац;
  9. Дом за децу и омладину „Душко Радовић“ Ниш;
  10. Дом за децу и омладину „Станко Пауновић“ Неготин.

Почетком године, ДРИ је објавила да је комбинована ревизија правилности и сврсисходности пословања, у складу са Програмом ревизије за 2025. годину, започета и код следећих субјеката:

  1. „Правилност и ефикасност предузетих мера Јавног предузећа Путеви Србије Београд у вези са запошљавањем особа са инвалидитетом“;
  1. „Правилност и ефикасност предузетих мера Акционарског друштва за управљање јавном железничком инфраструктуром Инфраструктура железнице Србије Београд у вези са запошљавањем особа са инвалидитетом“;
  1. „Правилност и ефикасност предузетих мера Јавног предузећа Пошта Србије, Београд у вези са запошљавањем особа са инвалидитетом“;
  1. „Правилност и ефикасност предузетих мера Јавног предузеће за газдовање шумама Србијашуме, Београд у вези са запошљавањем особа са инвалидитетом“;
  1. „Правилност и ефикасност предузетих мера Акционарског друштва Електромрежа Србије, Београд у вези са запошљавањем особа са инвалидитетом“;
  1. „Правилност и ефикасност предузетих мера Банке Поштанска штедионица а. д., Београд у вези са запошљавањем особа са инвалидитетом“;
  1. „Правилност и ефикасност предузетих мера Компаније Дунав осигурање а. д. о., Београд у вези са запошљавањем особа са инвалидитетом“;
  1. „Правилност и ефикасност предузетих мера Акционарског друштва Електропривреда Србије, Београд у вези са запошљавањем особа са инвалидитетом“.